Tuesday, July 9, 2013

KOLEKSI KOMIK AQ




ASSALAMUALAIKUM...

aq nak kongsi sikit pasal ...komik ..



nie je komik yg masih ade pada aq ,,huhu 
byak lagi yg dah hilang campur dgn org pinjam tak pulang kot ..
sbb aq pun tak ingat sape yg pinjam huhu..


ni lah komik yg paling best ..huhuh walaupun gambar tak lawa mana nak banding
yg lain ..jalan cite tu best ,,huhuh
pastu nie lah komik yg paling mahal penah aq beli huhuh RM9 ..



hehehe... nie masa dieorg kecik ..huhu



komik nie aq suka ..sbb graphic die cantik lah ..jlan cite pun best..



komik ni aq suka cara lukisan dan jlan cite ..tapi cite die sampai buku ke tiga je aq ade ...
dan tak cilap aq cite nie tak abis kot ..sbb pelukis die dan keluar dari Gempak
keje kat tempat lagi GEMPAK huhuhu ,,,ye kot



ooo.. nie jaln cite best walau pun lukisan die mcm serabut cikit


huhuhu ..nie zaman  budak2 dulu ...sekarang dah takde mase
nak layan komik huhu



SEKIAN
ASSALAMUALAIKUM..


1 comment:

  1. Salam.. Adakah komik2 ini masih ada dan ingin dijual?

    ReplyDelete